1 december - 18 dagar kvar

Hej! Helt plötsligt har det hunnit bli December, tiden har verkligen flugit iväg och jag är mitt uppe i finals-plugg. Så nära nu, man kan nästan greppa tag i den här resans slut och det känns ganska sjukt. Ska däremot bli väldigt skönt att bli klar med skolan här borta, och ja.. det blir inte helt fel att komma hem om ca 1,5 månad. Det här är en fantastisk resa, den bästa i mitt liv men jag börjar känna mig klar här för nu. Nu vill jag iväg till solen, snorkla och njuta ännu mer av livet i en månad innan det är dags att åka hem till livet där hemma. Ska däremot försöka ta vara på de sista dagarna här i Seoul ändå, vem vet när man är tillbaka i detta land igen? 
 
 
Inte så konstigt att man längtar hem till världens finaste kille. 
Lilla hjärtat!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0