116 days of love! ❤️

Hej! Om 3,5 timmar är det dags att gå upp och börja röra sig mot Incheon och sedan Filippinerna! Det är helt sjukt, det här har varit mitt hem i 116 dagar nu men alldeles strax är det dags att flytta ifrån Seoul och Korea. De senaste dagarna har varit hektiska! Mitt sista prov, det jag fruktat för gick jätte bra. Så himla nöjd och stolt, kände att jag levererade rejält faktiskt men det återstår att se. Sedan i tisdags eftermiddag har jag alltså varit fri från plugg och bara njutit av de sista dagarna samt förberett mig för avresa. Har hunnit med två utgångar, soveunirshopping och en mysig fika i Itaewon med Isblo samt skickat ännu ett paket hem. 30 kg är på g till Sverige nu! Igår kväll var det dags att säga hejdå till en massa, vi åt en sista korean bbq tillsammans med de flesta i gänget och gick sedan en snabbis till king kong för att säga hejdå till samtliga som inte skulle ut (Martin, Jonathan, David, Fabian, Gustav, Linnea och Ann) innan jag, Isblo, Kelly och Becca åkte vidare till Itaewon för en kväll på seoul pub och sedan dans på Goldbar och vi hade en helt underbar sista utekväll i Seoul. Herregud vad jag kommer sakna alla dessa utgångar i denna stad. Kommer sakna väldigt mycket av den här tiden och dessa fina människor. Som Becca så fint uttryckte det efter ganska mycket alkoholintag igår "Kattis, det har varit ett privilegium att lära känna dig, jag är så glad i dig och det menart jag verkligen". Underbara Becca, vår norska som är så genuint fin rakt igenom. Som jag kommer sakna henne. Och ja, det har verkligen varit ett privilegium att träffa dessa människor som jag verkligek hoppas återse om inte allt för lång tid. 

Ska summera tiden i Seoul framöver men nu behöver jag nog få tre välbehövliga timmars sömn innan det är dags att resa i nästan 24 timmar innan vi är framme i El Nido, palawan. Det blir en lång dag imorgon, men på lördag vaknar jag förhoppningsvis upp i ännu eyt nytt paradis!


Uppenbarligen så var vi på topp igår!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0