Förberedelser!

Heej där! 

Idag har jag avslutat ännu en kurs. Gjorde mina finals i koreanskan idag, dagens finals innehöll dialoger, läs och skriv och alla delarna gick jätte bra. Koreanskan är faktiskt den enda kursen som jag har lärt mig mycket i under terminen. Den enda uppstyrda kursen och det är sjukt häftigt att man kan läsa och skriva koreanska nu. även prata litegrann. :) Nu har jag bara ett stort prov kvar, det fruktade money and banking provet på tisdag, samt en liten kort presentation på tisdag också sen är terminen klar. Ska bli så skönt att bli klar med skolan, man är så trött på den nu. Även om det är blandade känslor över att vår utbytestermin alldeles strax är över så är det alltid lika skönt när skolan är över. 

Efter kvällens koreanska, satte jag mig på twosome och pluggade med Kelly och Isblo innan vi gick hemåt. Har spenderat de senaste timmarna med att röja och packa, imorgon tänkte jag skicka hem ett stort paket med saker till Sverige. Kommer totalt behöva skicka två, men imorgon blir det ett paket med de flesta sakerna, så har packat hela resväskan full med kläder och saker. Till Filippinerna och resan därefter blir det i princip bara klänningar med, så allt annat får ta en tur hem till Sverige i förväg. Skönt att bocka av lite saker som ska göras innan vi lämnar. Det är en del som ska fixas, så det går inte att undvika längre. 

Imorn blir det ett besök till postkontoret och sedan banken innan det blir plugg resten av dagen. Blir eventuellt en utgång under kvällen om jag mår bättre. Min förkylning har lett till att jag blöder väldigt mkt näsblod för tillfället.. 3 gånger bara idag... och det rinner närsomhelst, hur som helst. Brukar tyvärr bli så när jag är förkyld. Lagom kul i skolan.. så ja förhoppningsvis mår jag bättre imorn så att jag slipper det och kan gå ut. :) Godnatt världen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0