IT and business, check!

Idag började jag dagen med att sätta mig på pv, ett av caféerna i närheten. Pluggade lite money and banking och när Kelly anlände så kollade vi igenom vår IT and business presentation, och delegerade ut delar till våra två andra teammates som inte gjort ett skit. Efter många om och men bestämde vi oss för att dem skulle få bli inkludera ändå. Vi är så otroligt trötta på oansvariga människor, jag har aldrig varit med om så dåliga grupparbeten som vi har varit med om här, förstår inte människorna. Kommer verkligen inte sakna det överhuvudtaget. Vid 16 började vår lektion och strax innan 18 gjorde vi vår final presentation, så himla skönt att få den gjord. Mitt i vår presentation kom ett pizza bud in genom klassrummet, härligt nog hade vår professor beställt Mr Pizza till alla som en avskedsmiddag då han ska sluta jobba på hanyang och detta var hans sista lektion. Det här är alltså professorn som varit dryg, sur och otrevlig hela terminen men som nu bjuder 70 elever på lyxpizza och pepsi. Märkligt men sjukt värt. Nu är vi alltså klara med den kursne vilket känns jätte bra. Efter lektionen gick jag och Kelly hem till mig och hon hjälpte mig att genomföra mitt finals i english conversational practice, att spela in en konversation på 2 min. Haha en riktig plojkurs det där. Efter att ha lyssnat på musik och chillat ett tag, fick Kelly tillslut med mig för att käka våfflor. Vi har snackat om dem där våfflorna en vecka nu, så nu var det dags. Behövde ändå gå till apoteket i wangan åh köpa halstabletter så fick bli en nutella våffla med jordgubbsglass och det var värt! Vi tog med oss våfflorna och gick en promenad ner till floden och flamsade runt ett tag. I och med att vi båda är sjuka så fick vi skippa öl och utgång ikväll, vilket vi annars hade tänkt men istället kurerar vi oss lite och hoppas känna oss betydligt bättre i helgen. Vi hade iallafall en jätte trevlig och rolig kväll vid floden. Efter att jag kom hem igen, har jag hunnit med ett samtal med pappa vilket är svårare än man tror med 8 h tidsskillnad, samt pluggat lite koreanska inför imorgon. Imorgon är det dags att avsluta även den kursen och det ska bli så skönt! 

Dags att sova och ladda upp inför morgondagen. Ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0