Slutspurt

Vi är mitt uppe i slutspurten och det märks. Förkylda, sjukt trötta och smått uppgivna. Många i gänget var förkylda förra veckan och ja nu har det nått mig med. Vaknade upp helt slut i hela kroppen imorse, genom täppt och ont i huvudet. Inte så konstigt däremot, temperaturväxlingarna är crazy här. Ena dagen är det svinkallt, den andra varmare, ena natten sover jag i ett kallt rum och den andra i ett varmt. Har iallafall varit i skolan hela dagen, och gjort 2/4 finals i koreanskan. Bara läs/dialog/skriv delen kvar på torsdag sen är den kursen klar. Proven idag gick helt ok, nöjd. Imorgon har jag finals i business IT också, en presentation sen är den också klar. Förövrigt är det money and banking plugg som gäller så länge jag håller mig vaken om dagarna, så himla mycket och så himla svårt men det är bara kötta så får jag se hur det går. Inte många dagar kvar i Korea nu, så mycket vi vill hinna göra för sista gången innan vi åker också och snart måste vi börja skicka hem grejjer och packa inför den kommande resan. Mycket som ska hinnas med sista 1,5 veckan nu, ska försöka njuta så mycket som möjligt medans!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0