Because we made history!

Idag har vi gjort historia på skolan. Min engelska professor har haft ett projekt med oss en längre tid nu där han velat genomföra en internationell podcast intervju med the president of Hanyang. Något som aldrig ägt rum. I det här projektet har det varit jag och fem till som har förberett oss för denna intervju. Vi var 3 internationals och 3 koreaner och själva intervjun var häftig. I ett rum på hans kontor, som är enormt så satt vi runt ett bord med ett mediateam som filmnade allt. Det var en kul upplevelse och vår lärare är så nöjd över detta, och tycker verkligen att vi har gjort historia här så det är bra att han är nöjd. 
 
Förövrigt så hade jag lite grupparbete därefter och skulle ha en lektion efter det men då jag fortfarande haft väldigt ont i magen tog jag mig först till skolsyster som sedan skickade mig till en kvinnoklinik där jag fick jätte bra hjälp. I och med att jag har haft problem med äggstockarna tidigare och legat inne för det hemma i Sverige så känner jag ju igen lite att det inte varit som det ska då jag haft liknande smärta nu som då i magen och det gör ju så förbannat obehagligt ont!! Det visade sig vara klokt att gå till läkaren då jag dels fått antibiotika mot en rejäl inflammation och ska på återbesök både imorn och nästa vecka. Glad över att jag lyssnade på min magkänsla den här gången och hoppas för all del att jag kommer bli bättre snabbt. Trist med antibiotika för det innebär ju i princip alkohol förbud.. Vi som ska till octagon imorn hela gänget. Viktigaste är ju däremot hälsan och att det här blir bra så får helt enkelt ha jävligt kul utan alkohol imorn.
 
Idag har även den första snön fallit här och det har varit svinkallt hela dagen. En riktig isande kyla, intalar mig själv att de tär dem sibiriska vindarna som når hit. Filippinerna om några veckor kommer sitta fint. Nu ska jag försöka sova lite, imorgon blir det blandannat plugg på schemat under dagen. Godnatt!
 

Teamet och vår engelska professor!
 
 
Intervju rummet!
 
 
Ett av alla meddelanden av professorn!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0