En såndär onsdag

Hej! Idag har varit en jobbig dag i mitt korea liv. Extremt ont i magen, på ett obehagligt sätt och vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Haft lite ont till och från ett tag nu men idag har det varit ihärdigt. Hoppas verkligen det vill ge med sig för det är jobbigt med läkarna här. Svårigheterna med språket plus deras metoder känns jobbigt så vill verkligen slippa ta mig till läkaren. Va på apoteket en sväng och fick lite tabletter så hoppas det hjälper. Magen har gjort så att min dag har varit väldigt ineffektiv. Va uppe tidigt och satte mig på Beirut café med Isblo för att plugga men fick verkligen inte mycket gjort.. googla symtom för det mesta. Man blir ju så nojjig och borde verkligen inte googla symtom egentligen. :( Vid 16 fick Kelly tillslut med mig till min business IT lektion som jag hade tänkt skippa för sängen. Lika ovärd lektion som vanligt och det slutade med att jag faktiskt somnade på lektionen. Både David och Kelly fick ett par härliga bilder på det. Napen var iallafall nödvändig och jag missade inget vettigt ändå. Efter lektionen gick jag och Kelly hem till David i Majang och åt middag. Han bjöd på hemlagat, och det var verkligen jätte gott samt en trevlig middag. Vi käkar ju alltid ute här annars... så det var så himla nice med hemlagat. Därefter satt vi bara och snackade ett bra tag, även Fabian kom förbi en stund innan vi trallade hemåt. 
 
Nu ska jag försöka krya på mig lite under natten. Godnatt här, God-Dag Sverige. Längtar efter er!
 

Mästerkocken.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0